Japon stili çok başka bir şey. Son 1-2 yıldır ülkemizde de Japan Style, Japan Style diye ölüp bitenlerin sayısının da hızla artmasıyla ben de biraz araştırma yaptım. Ama o bildiğiniz Japon lolitalarından değil bu görecekleriniz. Bunlar "Gothic" ve "Rock Chic" olanlarından ;))Japon stilini aslında sevimli bulabiliyorum ama böyle gothiclikten falan esinlenince bence olmamış. Baksanıza hepsi birer
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder